Hieronder ziet u enkele veel voorkomende vragen over hetgeen wat in onze webwinkel staat. Mocht uw vraag/probleem er niet bij staan dan kunt u ons gerust een mail/aanvraag sturen via onze contactpagina.
Een tevreden klant zou vanzelfsprekend moeten zijn. Wij doen er daarom bij QuadOnderdelen.nl alles aan om u tevreden te houden. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service en/of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice (zie contact pagina). Zodra bij ons de klacht binnen is ontvangt u van ons altijd binnen 24 uur een ontvangstbevestiging en binnen 3 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.
Indien u niet tevreden bent met het antwoord van onze klantenservice, dan kun kunt u uw klacht richten aan de directie van QuadOnderdelen.nl. Wij kunnen alleen schriftelijke klachten in behandeling nemen. U kunt dit sturen naar:
Brabant Quads BV
t.a.v. de directie
Kraaihei 30
4715 RV Rucphen
Wij streven er naar om u binnen 5 werkdagen een reactie te sturen. Mocht ook deze reactie niet bevredigend zijn, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk waarbij QuadOnderdelen.nl is aangesloten.